Кошик
16 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 24.05).

+380 (95) 694-31-05
+380 (50) 561-10-29
IDEALAB Налаштуй свою лабораторію!
  • Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165), фото 2
  • Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165), фото 3
  • Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165), фото 4
Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165)

Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165)

  • Під замовлення
  • Код: CFR.F1
clockВідправка з 22 липня 2024

Ціну уточнюйте

+380 (95) 694-31-05
Основний
  • +380 (50) 561-10-29
    Додатковий

Замовлення тільки за телефоном

Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165)Моторні установки CFR октан-цитан. число палива (ДСТУ EN ISO 5163, 5164; EN ISO 5163, 5164; ASTM D2699, D2700; ДСТУ ISO 5165)
Ціну уточнюйте
Під замовлення
+380 (95) 694-31-05
Основний
  • +380 (50) 561-10-29
    Додатковий
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Вживані моторні установки CFR з Німеччини
Працюють як нові, а коштують менше!
Німецька інженерна компанія MIBO.tech професійно займається сервісом, ремонтом та відновлення моторних установок Waukesha для визначення октанового та цетанового чисел.

ОКТАНОВЕ ЧИСЛО МОТОРНИХ ПАЛИВ
Відновлені та модернізовані моторні установки CFR F1/F2

  • ДСТУ EN ISO 5163:2012 - Нафтопродукти. Паливо моторне і авіаційне. Визначення детонаційних характеристик моторним методом.
  • ДСТУ EN ISO 5164:2012 - Нафтопродукти. Паливо моторне. Визначення детонаційних характеристик дослідним методом
  • EN ISO 5163:2014 - Petroleum products. Determination of knock characteristics of motor and aviation fuel. Motor method.
  • EN ISO 5164:2014 - Petroleum products. Determination of knock characteristics of motor fuels. Research method.
  • ASTM D2699 – Standard Test Method for Research and Motor Octane Number of Spark Ignition Fuels.
  • ASTM D2700 - Standard Test Method for Research and Motor Octane Number of Spark Ignition Fuels.

ЦЕТАНОВЕ ЧИСЛО ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА
Відновлені та модернізовані моторні установки CFR F5

  • ДСТУ EN ISO 5165:2013 - Нафтопродукти. Визначення характеристики спалахування дизельних палив. Метод цетанового числа на двигуні
  • EN ISO 5165:2020 - Petroleum products. Determination of the ignition quality of diesel fuels. Cetane engine method.
  • ASTM D2700 - Standard Test Method for Research and Motor Octane Number of Spark Ignition Fuels.

Переваги роботи з MIBO.tech:

  • ціна суттєва менша за новий прилад
  • терміни постачання всього два місяці *
  • досвідчений та кваліфікований сервіс
  • опції модернізації та цифровізації установок
  • .. і навіть фарбування у корпоративні кольори

Підготовка корпусу
Незалежно від того, чи це обробка металу, ґрунтовка для захисту від іржі тапідвищення стійкості до ударів чи остаточне фарбування у колір на ваш вибір, ви будете в захваті від нового корпусу вашого двигуна!
Кожен компонент ретельно та промислово очищається у слаболужному розчині, який був спеціально підготовлений для MIBO.tech. Розроблено точний графік підготовки корпусів, а майстерність співробітників гарантує, що кожен корпус буде відновлений до досконалості завдяки майстерній ручній роботі.
Відновлення запчастин
Кожен тестовий двигун трохи відрізняється – через внутрішні переобладнання, індивідуалізацію або оновлення та модернізації від CFR чи BASF. MIBO.tech готові до всього і знають всі специфікації, конструкції та модулі. Тому підготовка електричних, аналогових і технічних компонентів для них не є проблемою.
MIBO.tech розбирають тестовий двигун по частинах до останнього гвинтика, очищають, ремонтують або замінюють кожен компонент за потреби та за погодженням із замовником! Після обширних функціональних випробувань і вимірювань допусків окремих компонентів, створюються протоколи випробувань і підлаштовується все один під одного. Потім проводиться повторне тестування та гарантуємо, що ваш тестовий механізм знову дасть хороші результати випробувань.
Ви можете в цьому не сумніватися!

Основні
Країна виробникНімеччина
ВиробникBASF
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner